Mere end blot en ansigtsbehandling

Hvad er Japansk Lifting?

Japansk Lifting er behandlingsmetode til ansigtet, hvor der arbejdes med metoder inden for akupressur, japansk massage og ansigtszoneterapi. Desuden forkæles ansigtet med masker, hybenkerne olie og Himalaya saltsten som alle er naturlige økologiske produkter.

Der arbejdes med ansigtets muskler og ved hjælp af specielle teknikker afspændes ansigtet. Dermed løftes og glattes eventuelle rynker ud, der er forårsaget af spændinger.

Spændinger og væskeophobning

Ved at arbejde med ansigtets muskler fjernes spændingerne. Samtidig drænes ansigtsvævet for eventuelle væskeophobninger.

Behandlingen giver ansigtet et helt anderledes og afslappet udseende, som automatisk giver dejlig velvære i kroppen og et mere frisk og ungdommeligt look.

Frisk glød

Allerede efter første behandling får huden en mere frisk glød, da blodgennemstrømningen i vævet forøges.

Sidste nye trend

Japansk Lifting er ved at slå igennem som et godt alternativ til Botox og andre kemiske og kirurgiske behandlinger.
Mange skuespillere og tv værter sværger til denne behandling grundet de hurtige resultater.

Kosmetisk operation

Japansk Lifting er et rigtig godt alternativ til kosmetisk operationer. Så har dit ansigt brug for et løft, er det en god ide at prøve Japansk Lifting, inden du kaster dig ud i et kirurgisk indgreb.

Japansk Lifting og stress

Stress påvirker hele kroppens ydeevne og forårsager forskellige symptomer som fx hovedpine, fordøjelsesproblemer, depression, muskelspændinger og allergier. Inden disse symptomer viser sig, har stressen allerede vist ubalancen i hud og ansigtet. Japansk Lifting hjælper til at afbalancere kroppens ubalancer.

Hvad er Japansk Lifting godt for?

Reducering af ansigts tegn på ældning så som rynker og poser over/under øjne
Mere blød, smidig og opstrammet hud
Reducering af misfarvninger under øjnene
Generel afbalancering af hele kroppen

Behandling

Behandlingen varer ca. 60 minutter og opleves som meget behagelig, hvor huden vil blive grundigt, men skånsomt gennemarbejdet, og man opnår en harmonisk balance mellem et yngre ydre og et afstresset indre.

Behandlingen består af:

• Afrensning af ansigtet
  • Ansigtsmaske (SPIRULINA)
  • Hovedbundsmassage
  • Zoneterapi, massage, akkupressur og lymfedrænage
  • Ansigtsmaske (WELEDA)
  • Fodmassage
  • Himalaya saltkugler
  • Øjencreme (Weleda)

En behandling giver resultat, men skal resultatet være længerevarende er 6 – 8 behandlinger nødvendigt, hvor de 3 – 4 behandlinger ligger med 1 uges mellemrum.

Behandling for både mænd og kvinder.